0

آموزش رولت توت فرنگی

2740 بازدید

طرز تهیه رولت توت فرنگی

زمانی که یک بوتیک قنادی کوچک داشتم در یخچال شیرینی های تر اول نان خامه ای و بعد انواع رولت پرطرفدارترین شیرینی ها بودن که باید به مقدار زیاد درست میکردیم و دائم‌یخچال و پر میکردیم.
رولت ساده، رولت کارامل، رولت قهوه، رولت شکلات وای از رولت بادام که انواع طعم های پرطرفدار رولت هستن.
نان رولت از اسفنجی نازک با طعم های مختلف درست میشه و فیلینگش گاهی خامه ساده و گاهی طعم داره و روی سطح رولت با خامه،میوه،گاناش شکلات  یا سس کارامل و بادام و گاهی هم پودر کاکائو دکور میشه.
زادگاه این به قول ما ایرانیها شیرینی تر خوشمزه کشورهای آسیای مرکزی هستند که بنام سوییس رول شهرت داره که به ذائقه خودشون با کرم کره ای و مربا پرش میکنن  و البته ماندگاری بیشتری هم نسبت به خامه داره ولی با ذائقه ما ایرانیها خیلی هماهنگی نداره.
آموزش یک رولت توت فرنگی لطیف،خوش عطر و طعم و براتون آماده کردم امیدوارم که از درست کردن و میل کردنش همراه خانواده و دوستانتون حسابی لذت ببرین.
نوش جان

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ladankhorrami.com/?p=1741
اشتراک گذاری:

نظرات

11 نظر در مورد آموزش رولت توت فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

  1. لادن جان توی ویدیو اول گفتید ۶ تخم مرغ و بعد گفتید ۵ تخم مرغ الان برای یکرولت ۵ تخم مرغی چه میزان آرد و شکر لازم هست؟ من همیشه میزان آرد و شکر مساوی می‌گرفتم و برای هر تخم مرغ ٢۵ گرم آرد ولی رولت شما خیلی پف و همه جیزش عالی شد ممنون میشم راهنماییم کنید

    لایک

  2. ممنون از این آموزش عالی.. خوشرنگ و خوشبو..
    اگر بخواهم رولت رو کاکائویی درست کنم باید چقد پودر کاکائو اضافه کنم؟
    میتونم میزان شکر رو کمتر کنم؟

    56

  3. به به لادن جون عالی بود مرسی بابت این همه مهربونیتون و چه خوبه که اینقدر قشنگ همه نکته ها رو میگید همیشه خوش بدرخشید استاد عزیز ❤❤❤

    53

  4. سلام عزيزم ??
    آموزشتون عالي بود ???حتمًا بينظيره امروز ميخام درست كنم فقط در مورد خامه هم كاش توضيح ميدادين ممنونم از آينكه به رايگان اين درسهاي بي نظير رو در اختيار همگان قراردادين براي هميشه مثل يه كتاب باقي ميمونه.عشق و نور الهي رو توي دلتون احساس ميكنم گلم درپناه ايزذ منان باشيد ??????????

    49